caye caulker

26 december 2010 - Caye Caulker, Belize

kerst in caye caulker, look alike bounty island, 27 graden, een torenkamertje met uitzicht over ach je een azuurblauwe zee, life is good!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. han:
    26 december 2010
    heej meissie,
    klinkt allemaal alleraardigst, hoop dat je fijne warme sneeuwloze memorabele kerstdagen aan het beleven bent.
    plezier..!
  2. mo:
    28 december 2010
    Tja... die pelikanen. Ik heb nog steeds midden amerikaans snot in mijn oor en jaja, vellen op mijn billen....
    heb jij al factor 50 gekocht toch maar? xmo
  3. marielle:
    Hey Mo

Nee hoor niks geen zonnenbrand of deet of wat voor meuk dan ook gekocht. Blijkbaar al zwart genoeg dat de muggen me ook niet meer lusten....vandaag in mexico beland en gisteren aan het wildlife lijstje toegevoegd al snorkelend, haaien en jawel schildpadden en toffe gestippelde rog van 1,5 meter.....en jij hoe ist met jouw beestjes op werk.
  4. Paul Anneke:
    Hoi
    Zelfs onze nachtelijke S.M.S contacten zijn welkom.Goed van ons he! Blijkt dat je van geen tijd weet,hoe goed is dit voor de mens.
    Geniet aan de caribbean kust.
    En doe de groeten aan de Maya.s.
    Je avontuur volg ik via internet.
    Krijg haast ook de kriebels
    dag
  5. Jan en Joke:
    Hoi Mariëlle,

Hier een berichtje uit het koude Holland.
    Fijn te horen, dat het goed met je gaat.
    We hopen onze bruinverbrande nicht nog terug te kennen op het feest.
    Veel vacantiepleizier en alle goeds voor 2011.
    Groeten, Jan en Joke.
  6. Joke:
    30 december 2010
    En dan krijgen we geen foto?! Dat is bijna gemeen.

Maar leuk dat het leuk is daar!

x
  7. marielle:
    1 januari 2011
    @joke, nope geen foto, want kabeltje ontbreekt om deze te kunnen uploaden en de echte staan nog ouderwets op film...dus word old fashion foto kijk avondje...dus plan maar een gaatje in de agenda
  8. Christel:
    2 januari 2011
    Hey Marielle,

Uit de berichten begrijp ik dat je de jaarwisseling in Mexico hebt doorgebracht. Maar goed, via het wonder van internet kan ik je op welke plaats dan ook een heel fijn en gelukkig 2011 toewensen. Bij deze dus!
    Groeten,
    Christel.