dangria

22 december 2010 - Dangriga, Belize

Daar staat het meisje zwaaiend naar het vriendinnetje wat wegvaart naar een andere bestemming.....alleen aan de andere kant van de wereld. Met twee koppen koffie voor de moed raakt ze verzeild in een dorp waar ze  duidelijk de enige blanke is..Nu is dat niet zo erg, maar de hoofdrol hebben in een freakshow, is net niet waar ze op zit te wachten. Dus gehuld in haar meest oncharmanste vieste outfit waagt ze zich naar buiten om tot de conclusie te komen dat ze zelfs niet veilig is in een lokaal restaurantje gerund door een vriendelijk ogende vrouw. Toen deze op haar chinese kalender de bikini pose van een blanke naar voren haalde en vervolgens haar zoon erbij werd geroepen, maakt het meisje zich uit de voeten. En overweegt ze zich wat meer op de begaande weg te gaan bewegen om een bounty eiland kerst te gaan organiseren.

1. Christel:
    22 december 2010
    ;-) je weet het thuisfront wel gerust te stellen hoor...
    Dat schrijven in de derde persoon is leuk om te lezen, maar moeten "we" daar nog een psychologische analyse op loslaten?

Goed om af en toe iets over je te lezen. Fijne kerstdagen gewenst daar in de warmte!
  2. Ellen:
    22 december 2010
    Ga eens naar dat bounty eiland dan! Kan niet wachten op je foto's! Kussss
  3. Paul Anneke:
    22 december 2010
    Heb het gevoel dat het thuisfront nu lekker meer aandacht krijgt.
    We we zijn trots op je hoe je wederom er alleen tegenaan gaat om er iets van te maken.
    Lekker wat luieren aan de kust
    We volgen alles via sateliet,landkaarten en informatie van b.v een plaats waar je geweest bent. (via internet)
    Het gaat je goed.
  4. marielle:
    23 december 2010
    de derde persoon tja ik weet het niet de-realisatie......of iets dergelijks.
    en tja die geruststelling zal ik af en toe vakkundig tussen de regels door laten vallen oke?